czwartek, 6 listopada 2014

Szybko, czas ucieka!

Dziś będzie krótko, bo życie jest krótkie, ja już mam z górki, mam nadzieję tylko, że niezbyt stromej, bo wówczas łatwo przeoczyć punkty zaczepienia.

Trzy wina z najnowszej, portugalskiej oferty.

Warto poświęcić chwilę, zwłaszcza gdy ma się obietnicę lepszego wieczoru. Ja miałem i została ona wypełniona. Soczyste, owocowe, przyjemne w piciu.


Chętnie powtórzę, nawet dwa razy. Cena 13,99 zł

W ten pusty dołek nogi nie wkładajcie, o skręcenie kostki nietrudno, a trzeba przecież biec dalej. Sporo kwasu, owoc marny, może z jedzeniem byłoby lepiej.


Dziękuję, wystarczy. Cena 13,99 zł

Jeśli jednak już wpadliście, to nasączcie bandaż tym różem. Może was nie uleczy, ale na moment ból uśmierzy. Delikatne, lekko truskawkowe, bez zbędnej słodyczy.


Niezłe, poproszę jeszcze odrobinkę.  Cena 13,99 zł


Wina do spróbowania otrzymałem od Jeronimo Martins Polska. Dzięki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz